Σχολείων 1 ,
Νέοι Επιβάτες 57019

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

Γράφτηκε από τον/την ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Κατηγορία:

  

Αγαπητοί γονείς,

Αγαπητοί/ές μαθητές/τριες,

Αγαπητοί/ές εκπαιδευτικοί του σχολείου

 

     

          trifilliΟι μεταβάσεις δεν είναι ποτέ εύκολες στο σχολείο ή σε οποιοδήποτε άλλο πρακτικό στάδιο της ζωής. Φυσικά, όλοι έχουν λίγο άγχος για το ποιος θα ηγηθεί εκ νέου του σχολείου. Οι δάσκαλοι, το προσωπικό και φυσικά ο προηγούμενος Διευθυντής, ο οποίος ήταν εκπαιδευτικός με υψηλούς στόχους, έχουν γαλουχήσει και διδάξει τους μαθητές, έχουν διαθέσει την ενέργειά τους για να διαμορφώσουν τη σχολική κουλτούρα και δικαίως προστατεύουν την ιστορία και τις παραδόσεις που έχουν καθιερωθεί. Όπως είπα και πριν, οι μεταβάσεις δεν είναι ποτέ εύκολες γι’ αυτό θέλω να μεταδώσω σε εσάς και τις οικογένειές σας  ένα  δείγμα αγάπης και θαλπωρής,  καθώς ξεκινάμε ένα νέο ταξίδι. 
       Ως γονιός, καταλαβαίνω ότι είναι μια πολύ συναρπαστική περίοδος της ζωής μας, όταν τα παιδιά ξεκινούν νέα κανάλια ζωής και εξερευνούν τον εαυτό τους, τα ταλέντα και τη «ψυχή» τους, στο Δημοτικό Σχολείο. Πιστεύω στην πρακτικότητα αντί να πιέζω τους ανθρώπους, δηλαδή πιστεύω πρώτα στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές και μετά στην καθ’ αυτό μαθησιακή λειτουργία. Πιστεύω στη μάθηση παρά στη αξιολόγηση, που είναι ένας αναγκαίος και όχι απαραίτητος παράγοντας για την εξέλιξη της σχολικής λειτουργίας.
    Κάθε χρόνο το σχολείο κατορθώνει να εξελίξει σημαντικά τους μαθητές ώστε να αποκτήσουν νέες γνώσεις και δεξιότητες και ενισχύει την ικανότητα τους να εφαρμόζουν όσα μαθαίνουν από το σχολείο, στην καθημερινή ζωή με πολλούς τρόπους. Καθώς αυτό το σχολείο ανταποκρινόταν πάντα στις προσδοκίες των μαθητών και των γονέων, σας διαβεβαιώνω ότι θα συνεχίσει να το κάνει. Είναι τιμή για μένα που γίνομαι μέλος του σχολείου σας, το οποίο είναι γνωστό για το φιλόξενο περιβάλλον του καθώς και για ένα καταπληκτικό μαθητικό και εκπαιδευτικό σώμα. 
     Δεν θέλω να επεκταθώ προς το παρόν αναλυτικά, αυτό θα γίνει με το πέρασμα του χρόνου. Αλλά πρέπει να ανακοινώσω  μερικά από τα αιτήματά μου. Είμαστε μια οικογένεια, μια σχολική κοινότητα. Θα είμαστε όλοι υπεύθυνοι να κάνουμε αυτό το μαθησιακό άλμα που επιχειρούμε,  σε υψηλά επίπεδα και να επιτύχουμε ή να υποβαθμίσουμε ότι έχουμε πετύχει έως τώρα. Πρέπει να γνωρίζουμε και να κατέχουμε τη κουλτούρα και τις δυνατότητες του σχολείου. Πρέπει να δουλέψουμε ως ομάδα, εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές. Δεν υπάρχει δηλαδή εσείς, ούτε εμείς, ούτε αυτοί, ούτε φυλή ή σύστημα κάστας και ούτε κάποιος από εμάς θα οριστεί με βάση το χρώμα, το οικονομικό υπόβαθρο, την εθνικότητα ή την πολιτική ιδεολογία. Υπάρχουμε εμείς ως ομάδα ή κανείς. Είναι όλα για έναν και ένα για όλους. 
     Για παράδειγμα, όλοι γνωρίζουν ότι  το σχολείο είναι κτιριακά αφιλόξενο και με μεγάλα προβλήματα κατά καιρούς, ωστόσο αν αναπτύξουμε τη στρατηγική μας, είμαστε ενωμένοι, έχουμε έναν στόχο και είμαστε υπομονετικοί και αποτελεσματικοί στην επικοινωνία μας προς το κράτος,  θα κατορθώσουμε αυτό που ίσως θεωρούμε αδύνατο έως τώρα. 
     Από τη στιγμή που είμαστε όλοι μέλη μιας σχολικής κοινότητας όποιος  γονέας έχει προβλήματα και αντιρρήσεις σχετικά με τη συμπεριφορά του σχολείου,  θα πρέπει να έρθει να το συζητήσει με πολιτισμένο τρόπο. Μπορείτε να έρθετε απευθείας στον Διευθυντή. Με την προσωπική επαφή θα μάθετε ποιοι είμαστε πραγματικά ως άνθρωποι, όχι μόνο ως δάσκαλοι και θα κάνουμε έναν ισότιμο διάλογο. Η επικοινωνία είναι το κλειδί για κάθε επιτυχημένη  επαγγελματική ή κοινωνική σχέση. 
    Οι εκπαιδευτικοί, επίσης, κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, μη διστάσετε να δημιουργήσετε νέες ιδέες, νέες καινοτόμες τεχνικές, νέα προγράμματα με ταλέντο και τέχνη. Κανένα ταλέντο δεν είναι μικρό. Θέλουμε ένα ασφαλές μέλλον για τα παιδιά μας, τα οποία είναι και η πρώτη προτεραιότητα του σχολείου. Θα κάνουμε το αδύνατο δυνατό. Μαζί θα κυνηγήσουμε το μοναδικό και υψηλό όραμα του σχολείου.

 

 

 

Ο Διευθυντής του Σχολείου

Πασχάλης Δ. Δημόπουλος

 

Ο Σχολικός Κανονισμός στηρίζει την εύρυθμη λειτουργία και την εκπλήρωση της αποστολής του σχολείου. Είναι εναρμονισμένος προς την κείμενη Εκπαιδευτική Νομοθεσία και καθορίζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις εκπαιδευτικών, μαθητών/τριών και γονέων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων (ΕΔ) είναι ένα νέο, καινοτόμο μάθημα που εντάσσεται στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου, του δημοτικού και του γυμνάσιου, δηλαδή σε όλη την υποχρεωτική εκπαίδευση. Τα ΕΔ καινοτομούν σε 4 άξονες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ... Button

ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ

...

Στην κατεύθυνση της εκπόνησης του Αντισεισμικού Σχεδιασμού της σχολικής μας μονάδας για το παρόν σχολικό έτος υλοποιείται σύνταξη και επικαιροποίηση του ήδη υπάρχοντος Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης του Σχολείου - διοργάνωση ασκήσεων ετοιμότητας για σεισμό - ενημέρωση των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονέων και κηδεμόνων.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ... DE; ?>

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...